loading...
ارتش قرمز|سایت هواداران پرسپولیس
ADMIN بازدید : 29 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای گلزنی انگیزه بالایی دارم اما به خاطر پرسپولیس و هوادارانش، در صورت گلزنی به هیچ وجه خوشحالی نمی‌کنم.

وی درباره شکست ذوب‌آهن  مقابل استقلال صنعتی خوزستان در هفته اول لیگ برتر گفت: نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود! تمام بازی دست ما بود اما بازنده شدیم، دقیقا مثل فصل پیش، ولی امسال نباید اینطور شود. بدون بدنسازی وارد لیگ شدیم و در دمای 60 درجه اهواز و رطوبت 90 درصد مقابل استقلال خوزستان تا دقیقه 83 بسیار خوب بازی کردیم و اما روی یک ضربه از راه دور دروازه‌مان باز شد و بازنده شدیم.

وی ادامه داد: بیش از 6 موقعیت گل داشتیم اما شانس با ما یار نبود. نمی‌خواهیم ذوب‌آهن شخصیت پایین جدولی بگیرد و باید مانند گذشته در صدر جدول حضور داشته باشیم، به همین دلیل باید در بازی‌های آینده موفق شویم.

مدافع ذوب‌آهن در خصوص بازی جمعه شب این تیم و پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفدارترین تیم آسیاست، من هم افتخار می‌کنم که روزی کاپیتان این تیم بودم. با پرسپولیس در 4 سال، 3 قهرمانی به دست آوردم اما حالا بازیکن ذوب‌آهن هستم و با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کنم.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا سرنوشت فصل پیش در انتظار ذوب‌آهن است، تاکید کرد: فصل قبل و در هفته‌های ابتدایی خوب بازی نمی‌کردیم اما کم کم روی غلتک افتادیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم. قرار نیست امسال چنین اتفاقی رخ بدهد، می‌خواهیم هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. انشاالله این طلسم از بازی مقابل پرسپولیس شکسته می‌شود. واقعا رده‌های پایین جدول به ذوب‌آهن نمی‌‌آید.

وی لوکا بوناچیچ را مربی با نظم دانست و گفت: لوکا اصلا بداخلاق نیست و نظم خاص خودش را دارد و از نظر فنی مربی سطح بالایی است. بوناچیچ خیلی وقت‌ها با بچه‌ها مهربانانه رفتار می‌کند. آنهایی که از بیرون این مربی را می‌بینند فکر می‌کنند که او بداخلاق است، اما اینطور نیست.

مدافع ذوب‌آهن در مورد تقابلش با تیم علی دایی تصریح کرد: من از دایی چیز‌های زیادی یاد گرفتم و او برای من مانند یک برادر بزرگتر قابل احترام است. خیلی‌ها فکر می‌کردند با بازگشت دایی به پرسپولیس من هم به این تیم برمی‌گردم اما فوتبال حرفه‌ای شده و این حرف‌ها در آن معنی ندارد.

حیدری ادامه داد: قطعا قبل از شروع بازی به رسم ادب سمت دایی خواهم رفت چون برای او، پرسپولیس و هوادارانش اخترام خاصی قائل هستم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت گلزنی به پرسپولیس آیا خوشحالی انجام خواهد داد، گفت: مطمئنا برای گلزنی انگیزه بالایی دارم اما به خاطر پرسپولیس و هوادارانش، در صورت گلزنی به هیچ وجه خوشحالی نمی‌کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نطر شما پرسپولیس در برابر مقابل ذوب آهن چه نتیجه ای خواهد گرفت؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 1,251