loading...
ارتش قرمز|سایت هواداران پرسپولیس
ADMIN بازدید : 32 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 مهرداد پولادی در گفت وگویی در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش و زمان دقیق حضورش در میادین فوتبال گفت: طبق اعلام پزشکان 6 تا 8 هفته دیگر می توانم برای پرسپولیس به میدان بروم، البته باید ببینم در این باره تصمیم دکتر منافی و تیم پزشکی باشگاه چه خواهد بود. خوشبختانه تا امروز روند درمانم خوب بوده و فقط باید در این مدت تمرینات بدنسازی را انجام دهم تا به قول معروف بدنم برگردد.

وی در خصوص تجلیلی که قرار است بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل ذو ب آهن از او انجام دهند، تاکید کرد: فکر می کنم قرار است چنین حرکتی برای اولین بار در فوتبال ایران انجام شود. انشاالله بتوانم پاسخ محبت های دوستانم را با انجام بازی های خوب بدهم.

مدافع - هافبک مصدوم تیم ملی فوتبال ایران درباره اظهارات کارلوس کی روش هم گفت: کی روش همیشه به من لطف داشته است. زمانی که با باشگاه مس به مشکل خورده بودم و در هیچ تیمی حضور نداشتم او من را به تیم ملی دعوت کرد یا زمانی که مصدوم بودم هم این اتفاق افتاد. امیدوارم سریع تر به میادین فوتبال برگردم تا دینم را به تیم ملی و پرسپولیس ادا کنم.

پولادی در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی با ذوب آهن در اصفهان همیشه مشکل است اما فکر می کنم پرسپولیس بتواند 3 امتیاز این مسابقه را به دست بیاورد. تیم پرسپولیس در فصل جاری از بازیکنان باتجربه ای سود می برد که می توانند در ادامه لیگ به کمک این تیم بیایند. این فصل خیلی از چیزها را باید به اثبات برسانیم و نتایج فصل گذشته را جبران کنیم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نطر شما پرسپولیس در برابر مقابل ذوب آهن چه نتیجه ای خواهد گرفت؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,253