loading...
ارتش قرمز|سایت هواداران پرسپولیس
ADMIN بازدید : 31 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : پیام صادقیان در بازی با تراکتورسازی برای اولین‌بار پیراهن پرسپولیس را برتن کرد و برای او 20 دقیقه کافی بود تا بتواند تاثیر مثبتی در زمین مسابقه داشته باشد.
 
صادقیان حالا باید در هفته دوم مقابل ذوب آهن تیم سابقش بازی کند و برای این مسابقه انگیزه های زیادی دارد.او در مورد بازی با ذوب آهن می گوید:« من پیشرفت فوتبالی‌ام را در ذوب آهن پشت سر گذاشتم و این باشگاه زحمات زیادی برای من کشید. دلم برای بچه‌ها خیلی تنگ شده، خصوصا محسن مسلمان، قاسم حدادی‌فر، سینا عشوری و سپهر حیدری. بازیکنان ذوب آهن دوست دارند که من موفق باشم و حتی بعد از بازی با تراکتور قاسم حدادی‌فر به من تبریک گفت. واقعا دلم برای آنها تنگ شده است.»
 
او ادامه می دهد:«خیلی دوست دارم به ذوب آهن گل بزنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته اگر گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم و این به خاطر بچه‌های تیم است که من خاطرات خوبی با آنها دارم. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و من دوست دارم برای پرسپولیس گل بزنم هر چند که در ابتدا موفقیت تیم برایم ارزش دارد.»
صادقیان که در بازی با تراکتور به سیدصالحی پاس گل داد در قسمت دیگری از حرف هایش خاطرنشان می کند:«من چند روز پیش با سیدصالحی صحبت کردم و به او گفتم قبل از این که من صاحب توپ شوم به سمت دروازه حریف حرکت کند. به او گفتم کاری به من نداشته باش چون چشم بسته بلد هستم که پاس عمقی بدهم و در ذوب آهن نیز از این کارها زیاد انجام دادم. من در این بازی هم زمانی که پاس دادم قبل از آن سیدصالحی را ندیدم و او هم می‌دانست که باید زود حرکت کند. این درست است که 21 سال سن دارم ولی کاملا پخته هستم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نطر شما پرسپولیس در برابر مقابل ذوب آهن چه نتیجه ای خواهد گرفت؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 1,260